laupäev, 10. august 2013

Whyyyyyy

Ma olen sellest ulgunud juba twitteris ja tumblris, aga isu pole ikka veel täis saanud, või õigemini kurbus pole lõppenud. Nimelt mu arvuti laguneb ja seda kõige otsesemas mõttes. Eile hilisõhtul otsustas mu läpaka ekraan, et tema jaoks on elul midagi paremat varuks ja otsustas kuidagi väärakalt ära murduda ja seda meeletu kraginaga. Kui ma asjadest õieti olen aru saanud, siis murdus see plastikosa, mis hoiab ekraani ja arvutit ennast koos... selle all on vist ilmselt võib-olla mingi tugevam hingede sarnane nikerdus ja kui ei ole, siis ongi tegemist nökatsiga. Too nökats on aga mu suur sõber, kelle tervenemist ma kogu südamest soovin ja keda ma juba praegu meeletult igatsen. :(
Terve tänase päeva üritasin ma sellelt mõtteid eemale saada, mängides Simsi (mis on juba iseenesest kurb) ja ma tõesti pole võõraste arvutitega osav. Kurb päev. Ma tõesti loodan, et mu arvuti saab terveks. :(
Siinkohal tahaksin veel ülistada vannisoolasid ja lõhnaküünlaid, sest ma olen tüdruk. Las ma olla.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar