neljapäev, 13. oktoober 2011

300 POSTITUST ON TÄIS!

Nunnu lugu ju.
 Äratus helises hommikul, panin selle kinni ja magasin mingi 5 minutit edasi, ehmatasin jubedalt üles, sest arvasin, et möödas on juba umbes nii... tund aega? Agajah, pettumus.
 Koolis midagi väga märkimisväärselt ebatavalist ei toimunud. A tegelt, ma sain muusika veerandi viie. :O Õpetaja ütles, et tegu oli minupoolse suure pingutusega, aga mulle tundus, et temalt nõudis see suuremat pingutust, mulle see 5 sisse panna. Ta nägu tõmbles jõhkralt...
 Peale tunde käisin venku kahte tööd parandamas. Niiet kaks kahte on lännu nüüd. Usun, et sealt kukub midagi ilusamat. Ja siis peaks kõik korras olema.
 Ma ei tea ikkagi mida oma nv-ga teha. Äkki lähen laupäeval üldse linna. Kindel plaan puudub. Eks näis.
 Ja ma tahan omale kutsikat. Endiselt.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar