neljapäev, 27. oktoober 2011

hallo taevas, hallo maa.

 Eile jõudsin magama mingi 3.45 või nii. Vahva.
Endiselt haige. Tänu tänasele karjumisele isaga pigistan ma nüüd vaevu paar piiksu välja. Tore. Sain üksnes kinnitust sellele, et olen lapsena tema jaoks läbikukkunud. No ja siis ka kinnitust sellele, et meil on peres närvihaige. Ilmselgelt ei kõlba siin miski minu tehtud niiet ma lihtsalt lõpetan igasuguse... asjade tegemise. No see ei ole normaalne, et kui ma olen nõud ära pesnud, siis pestakse need veel üle, sest "see laps ei teinud nii kui nii midagi õieti". Aga las see olla. Tahaks lihtsalt tervise enamvähem oknormiks saada ja siis kasvõi natukeseks kodunt eemale saada. Seni kuni veel vaheaeg on.
 Ahjah, ma nägin täna jõhkrat unenägu ka. Mul kästi noaähvardusel kraavi kaevama hakata. Mida mina tegin? Keskmine sõrm püsti ja jooksu. Nii peabki.
 Pildid pean ma veel arvutisse saama. Siis näeb neid ka. :D
 Thank you, come again.

4 kommentaari:

  1. i LOVE you hair,omgg kuidas nad sul sellisena hoiavad?:D

    VastaKustuta
  2. tjah, mul oleks ka ilmselt päris hea meel, kui nad mul nii pidevalt hoiaksid. :D

    VastaKustuta
  3. kasutad geele v lakke ka?:D

    VastaKustuta