pühapäev, 30. oktoober 2011

& i pretty much suck at life

Olen praegu võrdlemisi tegevusetu ja otsin tegevust. Seega kirjutan midagi siia... kell 2.42 öösel. Vahva.
 Isaga tegin vaherahu. Peale pikka kisa, aga vaherahu sai tehtud. Keegi viga küll ei tunnistanud ja vabandust ei palunud, aga siiski, vaherahu. Samuti avastasin ka viisi kuidas siin peres aega parajaks tehakse. Nimelt tullakse mingi inimese juurde tuppa ja hakatakse talle etteheiteid tegema. Vägev! Ise pole sellise asja peale tulnudki.
 Üks peaaegu et veider asi tegi mulle täna meeletult rõõmu. Asi, mis ei peaks absoluutselt tegelt vist rõõmu tegema. Või peaks või midaiganes... No ja sellepuhul tehti mulle burksi ja kogu see rämpstoidu kupatus. Seitsmes taevas. Oh jah.
 Homseks on pisikene plaan. Tervis on tsipa parem, kuigi hommikul piiksusin mingi aeg vaevu. Naljakas oli. Ma tahan šokolaadi ja kutsikat. Ja, sina, vea ennast siia, ma teen pitsat.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar