neljapäev, 6. oktoober 2011

arsti juures

 Kõik algas järjekordselt täiesti hullumeelse hommikuga. Kõik sai nii täpselt rihitud, et me emaga saime veel 5 minutit bussi oodata isegi. See oli saavutus.
 Arsti juures läks oodatust paremini. Vist esimest korda allergoloogi juurde minnes hakkasin ma närveldama ja seda just sellepärast, et ma pole oma rohtusid kevadest peale võtnud. Ups? Ja kusjuures sellepärast ei saanudki ma väga möliseda. Vaadati, et näidud on enamvähem stabiilsed ja korras. Suremas ma igatahes veel pole. Siis tehti mulle veel allergiateste. Nende põhjal sain teada, et mulle on nüüdsest vist isegi keelatud süüa toorest õuna ja porgandit. Õunast on küll natuke kahju loobuda. Aga mis teha. Mu huultele pole seda botoxi efekti tarvis.
 Poodlesime emaga natuke ka. Sain uue sirgendaja lõpuks ja olen äärmiselt rahul. Ühed uued papud sain ka. Ei saa üldiselt kurta. Kuigi üks riideese jäi kuidagi väga hinge kraapima. Üks ülinunnu kampsun. Aga eks järgmise korrani?
 Homset ootan ma igatahes vägaväga. :D
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar