esmaspäev, 10. oktoober 2011

I'm a whole lot of awkward.

Koolis olles tunnen ma end täieliku külmavaresena. Lihtsalt terve päev värisen. Äärmiselt ebameeldiv nii mulle kui ka mu pinginaabrile, sest kuidagi tunneb ka tema seda.. Niisiis, koolis värisesin ja siis oli veel kehaline õues, kus läks värisemine täiesti käest ära. Jah, jooksin soojendust ja üritasin end mingil määral ikkagi liigutada, aga jäi väheseks. Jama. Ja pärast kodus oli siis jube soe. Oknorm. Ja ma peaksin veel tahtma kooli minna. See oleks nagu terve päev kuskil külmas sahvris istumine. -.- Ja meil on see kolmapäev vist pildistamine ka. Ei ütleks, et ootan tegelikult, aga las ta olla. :D Lisaks kõigele pean ma minema neljapäeval kahte vene keele tööd parandama + kolmapäeval vist ujumist järgi tegema... ja matemaatikat ka mingi päev. Praegu polegi vist eriti muud kui pingutada veel natuke hinnete koha pealt ja... jah? Varsti on veerand läbi ja juba veerandi alguses oodatud vaheaeg ongi käes.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar