kolmapäev, 12. oktoober 2011

So.. I can breathe under water.

Mu äratus keeldub mind äratamast. Äkki on see märk sellest, et ma ei peakski nii vara ärkama.. ja seega kooli minema? Võiks nii olla. Aga lähiajal on see täiesti mõeldamatu variant, et ma kasvõi ühe päeva võiks vabaks võtta. Homme pean vene keelt parandama minema ja reede... no reede on reede. Esmaspäeval pidi lühem päev olema niiet ka selle elaks ma üle + biuka kt, mille pean ma täiesti kindlalt ära tegema ja teisipäeval on tööd ja kolmapäeval pannakse juba hinded välja. Tore. Ülitore. + on see eesti keele proovieksami nädal ja siis ei tahaks puududa. Jah. Mulle ei meeldi see seis.
 Hetkel kannatan peavalu all. Midagi teab mis hullu pole, aga sellegipoolest... peavalu. Ekooli järgi homseks midagi õppida ka ei jäänud. Mulle sobib. Ma siis lebotan. Või õigemini õpin vene keele järelvastamiseks... sest ma olen tubli. Veel veerandi lõpuni olen. Jah. Ja ma pean ikkagi mainima ka seda, et tänane oli eilsest oluliselt parem. Aitäh. :)
 Tahaks mingeid plaane nädalavahetuseks. :) Ja väga jõhker vihm sajab praegu. :)))
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar