neljapäev, 23. veebruar 2012

"Good mood, bad mood, ugly, pretty, handsome, what have you; the right person will still think that the sun shines out of your ass."

 Koolipäev oli isegi talutav. Need 30min kestvad tunnid olid väga meeldivad. Õpetajad keskendusid rohkem õpetamisele niiet õpilaste mõnitamiseks ei jäänudki peaaegu, et aega. Saavutus. Aktus oli ka... sisukas. 2 tundi võttis see meilt ära niiet ma ei kurda absoluutselt. Kõik oli väga viis. Eriti meeldis see, kui ma ei pidanud 2 tundi eriti muud tegema kui plaksutama ja ärkvel püsima. Väga meeldis!
 Koju jõudes lendas jõhker uni peale. Üritasin küll mingi aeg ärkvel püsida, aga üle tunni see mul ei õnnestunud. Vajusin magama ära. Tuju oli ka kuidagi kentsakas. Siiani on tegelikult. Kuidagi on selline tunne nagu oleks väga üksi. Jah, muidugi on mu hala siia väga vaja... Parem lõpetan.
 Igatahes jah. Homme või ülehomme või millalgi keeran selle munamaski värgi endale paariks tunniks pähe ka. Ja tõsiselt, parem oleks kui see midagi paremaks teeks. :D
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. räägid täpsemalt mis see munamask on ja palju maksab jne?, palun :)

    VastaKustuta
  2. maskis on riitsinusõli (mis maksis kuskil 2.50 vist) ja muna kokku segatuna. ei tea ise ka täpselt kuidas seda kõike kokku segada, kui palju mida lisada tuleks, sest pole seda ise enne kunagi teinud, aga ma arvan, et ma leiutan midagi välja nüüd kui seda teen ja ilmselt panen selle siia kirja ka. :)

    VastaKustuta