pühapäev, 19. veebruar 2012

just seducing people with my awkwardness...

awwwww :3
 Reede öösel vastu laupäeva tuli mul geniaalne idee jälle linna minna. Hommikul oli kell 9 äratus ja 12.38 olime kõpsti bussi peal. Ja nii asjad käivadki. Peamine põhjus minna oli see, et mu pisikese squirrelmonkey söögigraanulid olid otsas. Pikka aega istusin raamatupoes ja otsisin kõikvõimalikke õppimist abistavaid ja õpitut täiendavaid raamatuid. Nüüd tuleb homme need lihtsalt ette võtta ja sealt midagi teha üritada...
 Homseks on plaanis veel natuke küüntega jamada ja kindlasti ka lõpuks see Kalevipoeg läbi saada. Ehk siis üritan olla võimalikult tubli ja pai laps. Ehk luban endal ühe filmi ka ära vaadata. We'll see.
 Mul on ülikõva nohu tekkinud. Mul on omad kahtlused, kust see pärit võib olla (tervitused Robinile), aga kindel ma pole. Seega on järgnevatel päevadel mu lemmikjoogiks tee, millest mul juba nii kuramuse kõrini on. Avastan siis uusi tee maitseid või midagi... Edu mulle. Üritan vastu pidada nagu alati.
 Kuna täna öösel käis mu peas ära üks klõps, siis otsustasin nüüd selle jubeda vingumise ja virisemise lõpetada ja midagi teha. Öösel olin muidugi otsustavust täis. Nagu mu lauapealse järgi otsustada võib, siis oli mul sama tuhin ka raamatupoes... aga jah. Ma lihtsalt loodan, et ma saan kõigega hakkama ilma, et jälle taolisi  veevärgi plahvatusi ette tuleks. Olgem ausad, see oli kohutav, mis kolmapäeval juhtus ja mul on tegelikult sellepärast päris piinlik. Näpud risti, et enam sellist jama ei tuleks!
 Praegu vist midagi lisada enam pole.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar