teisipäev, 21. veebruar 2012

you and I'll be safe and sound.

 Ärgata oli üllatavalt kerge. Ma olin mingi 5 minutit enne äratust isegi ärkvel vist. See läks hästi täna.
 Koolis oli täna ainult 4 tundi. Sai need ära istutud ja siis välja lumelinna ehitama. Tjah, kah lumelinn. Lihtsalt hulk lumehunnukuid, millel on mingi nägu või midagi meenutav kuju. Kusjuures mõned neist olid tõesti ilusad ja korralikud. Well, meie klass ehitas suitsunurga ja seene. Mingil põhjusel pole ma absoluutselt üllatunud.
 Kui koju jõudsin olin ma täiesti külmunud. Ma pmts ei tundnud oma väikseid varbaid. Vahva. Digimuutsin oma voodi diivaniks ja seadsin end siia tekkide sisse, avasin arvuti, istusin tumblr'is ja jõin sooja teed. Väga muinasjutuline I know.
 Homseks pean tegema vist mingi plakati, sest ma pean mingilgi määral sellest kooli talispordinädalast osa võtma. Nojah, pole pelmeeni. Saan hakkama küll. Idee on olemas. Kõik on olemas.
 Aitab kah.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar