esmaspäev, 20. veebruar 2012

you're gonna catch a cold from the ice inside your soul.

 Kuidagi pooleldi imelikul moel on mu nohu pmts läinud. Paar korda nutsin täna ühe silmaga küll, aga kõik on muidu okei. Wow, Sudafed toimib. Olen üllatunud.
 Koolis oli täna ka kuidagi talutav. No viimane tund oli naljakas. Tahtsin olla niigi hea laps ja vähemalt mingilgi kujul kehalisse ilmuda. Tulemus: sain möliseda ja öeldi, et see tund ei lähe arvesse mul nvn + hakati jahuma midagi mannekeenide koolist (pmts wtf...). Mis siis ikka. Kui tund arvesse ei lähe, siis kohe koju ära. Nii läkski minu üritus kehalisest mingil määral osa võtta. Jalutasin koju. :)
 Laupäeval apteegis šopates leidsin sellise asja nagu riitsinusõli. Jannu oli mulle sellest rääkinud, kui me viimati nägime (ma tänan sind :)). See pidavat kasvatama ripsmeid ja juukseid. Ripsmete peal olen juba proovinud, nii et nüüd ootan lihtsalt millal ma täielikud vasikaripsmed saan. Juustega oli mingi selline jama, et seda õli tuleb segada veel munaga ja millegagi vist veel ja seda jama tuleb peas hoida umbes nii 3 tundi. Well... 3 tundi munapea olla... Parem oleks, et see asi on seda väärt. Võimalik, et millalgi proovin ära. Nt see nv juba. We'll see.
 Ootan neljapäeva ja neid lühendatud tunde juba ka. :3 Jah, ma olen vb natuke imelik sellepärast, aga olgem ausad. Kõik tahavad, et see koolinädal juba läbi oleks... nagu ka kõik teised koolinädalad.
 Praegu hakkan ilmselt õppima ka. Üritan tubli olla ja raamatut lugeda ja kududa ja... jah. Üritan. Vähemalt ei jäänud ma peale kooli magama. No kui siis ainult nii kümneks minutiks.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar