teisipäev, 28. veebruar 2012

Once I put on my headphones, my life becomes a music video.

"Good morning, mom."

Esmaspäeva õhtu möödus youtube'is ja funny cats. Nice one... real nice...
 Hommik oli kohutav. Ilmselt korralikult ärkasin ma üles alles kuskil keset teist tundi. Just siis kui hakati dialooge vastama, mille pidi õpetaja sõnade järgi pähe õppima. See, mida mina kodus tegin, polnud just pähe õppimine (well, funny cats says it all). Ma pmts vaatasin, et tegu on kahe venekeelse dialoogiga, mida me ka tunnis lugesime. Küll oli alles üllatus, kui tänases tunnis selgus, et need oli vaja pähe saada. Samas väga ei kurda ka, sest sain oma nelja kätte. Kohati olen üllatunud, aga ei vingu.
 Neljanda tunni ajal oli loeng ohtudest internetis. Kuigi sel teemal räägitakse tõsiselt iga aasta, siis see loeng oli kuidagi palju huvitavam võrreldes eelnevatega. Päris kahju oli isegi, et see läbi sai. Oleks huvitav olnud veel kuulata.
 Ja just siis kui ma tõsiselt plaanin suusatama minna jäetakse tund ära. Tore, tore...
 Peale tunde käisin matemaatikas natuke hindeid parandamas. Well, ühe töö jõudsin ära teha. Homme peaks ette võtma veel mingi 3 või 5 tööd. Usun, et kahe tunniga jõuab need ikka ära tehtud. Iseasi on see kui laip ma peale homset koolipäeva olen. Loodetavasti veel hingitsen kuidagi. Täna vajusin küll magama ära.
 Praegu lippan pesusse ja siis ilmselt õpin.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar