laupäev, 11. veebruar 2012

10.02

 Päev algas kenasti. Ärkasin õigel ajal üles ja sain ennast isegi natuke varem valmis niiet sain aega kuskil 10 minutit lihtsalt istuda ja puhata. Asi jõudis selleni, et ma jäin magama. Super. Vedas, et nii varagi üles sain ärgatud, et teise tundi jõuda.
 Viimased päevad on minu jaoks olnud igatpidi rasked. Masenduse taoline värk on tekkinud. Ükskõik kuidas ma ka ei ürita praegu asjades midagi positiivset leida, mis muudaks kõik jura kuidagi... tühiseks, paistan ma ebaõnnestuvat. Nagu praegu on see nädalake näidanud, siis ebaõnnestun ma peaaegu kõiges ja peaaegu igal võimalikul tasandil. Pole end ammu sellise idioodina tundnud.
 Laupäevaks kujunes mingi plaan küll. Jannu peaks siia tulema. Meeldivaid uudiseid vähemalt natukenegi. :D
 Selle imeliku masenduse laadse asja pärast on mul kadunud igasugune söögiisu, mis on minu jaoks igatepidi jama. Varem koolist koju jõudes oli üks esimesi uksi mille avasin külmkapi oma, aga nüüd tulen oma tuppa ja jään magama. Väsimus on ka isutuse pärast suurem. Niiet jah, tervis hakkab ilmselt veel rohkem rappa jooksma kui ma seda asja kontrolli alla ei suuda saada.
 Lähen ilmselt varsti jälle magama.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar