teisipäev, 16. aprill 2013

16.04

 Lihased valutavad, kõht on täis ja muidu on ka hea olla. Momendil pean tõlkimisest pausi. Hakkasin eile hilisõhtul sellega tegelema ja kogu see tegevus nihkus öösse. Jõudsin vist veidi enne nelja magama. Olin mures kas mul homme (ehk siis täna) enam sellist tõlkimise isu või tuhinat peal on. Well, ega ei olnudki, aga kuidagi sundisin ma end juba järgmise kuu osa tõlkima. Musid, kallid ja paid mulle. Go, me!
 Ma ootan juba kangesti nädalavahetust, sest siis saan ma jälle oma härrat näha. Juba igatsus on juba ligi tikkunud. Loodetavasti möödub see nädal sama kiiresti kui eelnevad nädalad on möödunud.
 Mõtlesin uurida, et ega kellelgi ei juhtu olevat mõtteid, sellest mida ma oma küüntega järgmiseks teha võiks? Lihtsam võimalus on muidugi see, et ma leian midagi oma varasalvest või siis esitlen uusi lakke, mille soetanud olen.
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. Midagi sellist ehk?:)
    http://3.bp.blogspot.com/-QgrTbptnTkU/UL4sG6jj6oI/AAAAAAAAAUA/s-JQu83Vy_I/s1600/orly-floral-nail-art.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-lBrXHL-MC5g/T9PW544b5RI/AAAAAAAACiA/mJ4QG6NSVqw/s1600/chinaglaze_summerneons_starfish2.jpg

    VastaKustuta