reede, 5. aprill 2013

a kus kevad on?

he was so excited to take a picture with me. not. 
Kell on tegelt juba nii kaugel, et tahaks magama minna, aga tundsin, et pean vist siin ka midagi rääkima. Sedasi siis... Eile hommikul sain juba oma lihaseid piinata ja selle üle oli mul hea meel. Päeval oli tänu sellele rohkem energiat ja kõik algas palju kiiremini. Ma olin produktiivne. Tõlkisin tädile natuke horoskoopi ja käisin Bonniga pikal jalutuskäigul. Bonni nägi kassi ka vist esimest korda nii lähedalt. Kuna kass polnu sellest kohtumisest nii elevil ja hakkas turri tõmbuma, siis ma väga lähedale Bonnit ka lasta ei julgenud. Täna nt sattusime jälle ühe kassi otsa ja korraks toimus isegi väike tagaajamine, aga rihma pikkus rikkus kõik mu kutsu jaoks ära. No nii armas on vaadata kuidas ta kiisu poole saba liputades läheb, mõtteis ainult kallid ja musid ja nuusutamine. Aga jah... ma olin produktiivne nii eile kui ka täna ja ma olen selle üle päris uhke.
 Järgmise nädala kolmapäeval lähen ma hambaarstile. Absoluutselt ei tea mida oodata, sest lähen nüüd hoopis teise hambaarsti juurde kui muidu olen käinud. Well, ma tean, et ta hakkab raudselt mu lõualuu kohta kommentaare tegema ('cuz it's fabulous). Kõigile tundub mu lõualuu ette jäävat peale mu enda. Väga huvitav.  Ma ei jõua ära oodata, et see loeng uue arsti poolt juba läbi oleks, sest ma tean, et see tuleb kindlasti. fml juba ette ära.
 Küüntest nii palju, et mu küüntele tulevad vunzid. Kuna ma soetasin vunzikeste küünekleepsud, siis juurdlen ma kas panna mõlemale käele kleepsud või joonistada ise ja kas joonistada juurde veel mingi uhke näokujutis. Aga we'll see. Ma arvan, et küüntega tegelemine nihkub tiba edasi, sest ma tahan, et need ka järgmise nädala kolmapäeval head välja näeksid. Seda enam, et ma panen kleepsud. Ilmselt...
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar