reede, 19. aprill 2013

"You cannot save people, you can only love them."

 Tänane algas aeglaselt. Tegin väikse trenni, käisin pesus, sõin ja siis jäin kuidagi tolknema. Hakkasin vaatama Catfish'i esimese hooaja osasid, mida ma veel mingil põhjusel näinud polnud. Catfish on naljakas sari. Mõndasid osasid vaadates jäi mulje nagu isegi ei proovitud välja selgitada kas tegemist on õige inimesega. Sarjast jäi seega naljakas mulje, aga seda on huvitav vaadata. Ei tea kas teine hooaeg ka tuleb.
 Hilisõhtul hakkasin koristama. Jõhkralt kohe. Köök ja enda tuba on nüüd vähemalt korras. Go me! Praegu ootan, et unisus minuni jõuaks. Oeh, kuidas ma tahan, et unisus minuni jõuaks. Vahetasin oma tekikotid ja padjapüürid uute vastu ära ja nüüd näeb mu voodi päris fancy välja. Tjah, Une-Mati võiks nüüd veel ka läbi astuda, siis on mu fancy'st voodist kasu ka.
 Bonni läks ema voodisse teki alla norskama ja nüüd üles ärgates ehmatas ta ära, sest ta ei näe teki alt välja. Mõistetav paanika. Mul on kõige nunnum kutsu üldse.
 Tõmbaks nüüd hea meelega otsad kokku, et tudule minna ja kiiremini homsesse jõuda.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar