teisipäev, 9. aprill 2013

where can I buy free stuff?

veits vist olen muutunud...
 Ma olin täna kasutu. Ma olin eile kasulik, aga täna olin ma kasutu. Kuna ma tunnen end kaunis kehvasti selle kohutavalt laisalt möödunud päeva pärast, siis oma enesetunde parandamiseks otsustasin ma praegu tõlkima hakata. Ma pole muidugi kindel, et see mu enesetunnet parandab, aga ma üritan. 
 Homme teen oma küüntega asju. Ma PEAN homme oma küüntega asju tegema ja tahan ka. Pean ainult vunsudele alusvärvi leiutama. We'll see.
 Ma kardan kolmapäevast hambaarstil käiku. Ma pole seal varem käinud ja kui ema kaasa ei tuleks, siis ma ilmselt ei läheks ka. Praegu kogen hirmu hambaarsti ees vist esimest korda. Ma pelgan ortodonte, aga see on teine asi. Ortodontia on lõualuu venitamine, breketid, klambrid ja igasugu muud vidinad, mis peaksid suu ümber vormima. Need, kes ortodonte ei pelga on minu silmis imeinimeste laadsed tegelased. Igatahes, ma loodan, et mu uus hambaarst on nii lahke ja suigutab mu seda uhket tooli üles-alla sõidutades, rahulikku unne.
 Ma ei jõua enam ära oodata seda päeva, millest alates saaksin ma hakata kandma oma tagi. Ma tõesti ei jaksa enam oma suure sõbra mantliga ringi mütata. Enough is enough.
 Lisaks eelnevale pean ma ka oluliseks mainida, et Bonnile meeldib kukerpalle teha. Nüüd te siis teate. I'm done.
 Thank you, come again.

3 kommentaari: