kolmapäev, 3. aprill 2013

It gets better.

 Tänane oli masendav. Kõhuvalu oli mind jälle voodi külge aheldanud ja igasugune ringi liiklemine oli seetõttu päris piinarikas. Kuna mul õhtupoole läks olukord paremaks, siis loodan siiralt, et homme saan ma oma lihaseid jälle piinama hakata ja teha neid asju, mida produktiivsed inimesed teevad.
 Vaatasin täna filmi "Like Crazy". Lahistasin nutta. Lõpp jäi minu jaoks küllaltki segaseks, aga filmi keskel hakkasin korduvalt nutma. Kallid emotsioonid, wtf?
 Kuna Bonni keeldus täna elutoas magamast, siis on see lontkõrv täna öösel minu kaisus. Oletan, et ärkan öösel paar korda üles, aga loodetavasti saan hakkama. Chilla on natuke paanikas, aga peale õhtust pähkliampsu peaks maha rahunema. We'll see.
 Ma ei oskagi praegu enam midagi siin rääkida. Mul on hea meel, et inimesed minult ask.fm-is midagi ikka küsida julgevad. Huvitav on vastata igasugu huvitavatele küsimustele. Nojah, välja arvata see varbafetišiga vend, kes mind rahule ei jäta. Ma ei mõista mis värk sellega on...
 Homme teen ilmselt midagi küüntega ka. Praegu oleks hea võimalus jätta mõningaid erisoove sellest, mida näha tahetakse.
 Thank you, come again.

2 kommentaari: