laupäev, 13. aprill 2013

Stuff happens.


Ma märkasin alles praegu, et kannan enamustel piltidel prille... aga ma hakkasin huvi pärast vaatama aasta taguseid pilte ja tegin igasugu huvitavaid avastusi. Mõned avastused sundisid mind end hukka mõistma ja mõndasid oli täitsa tore vaadata. Siia lisasin mõned, mida ma arvasin, et on sobilik näidata. Well, here you go.
 Eilne oli tore. Päev möödus oodates õhtut ja õhtul sai liigutud kõigi lemmik kogunemiskohta. Istusime tüdrukutega ja rääkisime igasugu huvitavatel ja vähem huvitavatel teemadel ja kui rääkimisest sai kõrini, siis võtsime youtube'ist lahti just dance 4 tantsud ja hakkasime järgi vehkima. Minu lemmik oli ilmselgelt Rick Astley hiti järgi tehtud tants, mis oli ainus, millele ma üldse mingil määral pihta sain.
 Hommikul oli osa inimestest juba kadunud. Kui meid oleks öösel vargad külastanud, siis poleks me ilmselt magades seda kuulnud ka. Endast hakkab kohe kohati kahju.
 Kodus pole eriti midagi teinud. Mängisin oma kutsuga, nunnutasin oma oravat, vaatasin mingeid videoid ja nüüd vanu pilte ka. Ma olen kuidagi väga unine olnud, aga ma olen piisavalt maganud, nii et ma ei kujuta ette milles probleem võiks olla.
 Ma tegin ka Twitteri. Mul pole absoluutselt õrna aimugi miks, but I felt like it. Kui kellelgi juhtub huvi olema, siis twiitige mulle või kuidas iganes see süsteem toimib... khmkhm, @YesHelloHi. Otsige mind üles ja... ma ei tea kuidas see toimib... Siin on link ka.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar