reede, 26. aprill 2013

when the sun goes down


Täna ei juhtunud midagi hirmpõnevat. Mu koer magas armsasti, isa käis arsti juures, sain veel ühe kutse sünnipäevale ja grillliha isu oli tappev... siiani on. Btw, ma pole oma trenniasju katki jätnud vaid teen seda siiski igapäevaselt... no miinus nädalavahetus. Jooksma ma mingil põhjusel veel päris regulaarselt jõudnud pole. Paar korda olen käinud, aga jah. Nii palju siis sellest.
 Järgmine nädal satun linna. Ääretult hea meel selle üle. Saan kodunt välja, et näha natuke rohkem inimesi kui igapäevaselt näen (mis siis, et nad täiesti võõrad on, don't judge me) ja ma pean ka semule ta sünnipäevaks kingi ära ostma, mis saab omamoodi missioon olema. Lisaks sellele otsin ma jällegi ühte kindlat lauvärvi tooni. Ei tea veel kas kavatsen selle järgmine kord ka ära osta, aga tahaks juba millelegi kindlale silma peale visata küll.
 Ma ei oskagi enam midagi huvitavat siin rääkida. Hakkan vist tädile tõlkima jälle. Mingi imelik tuju tuli peale.
 Thank you, come again.

2 kommentaari: