kolmapäev, 2. mai 2012

dream a little dream


 Koolipäev oli nagu ta oli. Töpas tegime valmis uhke toidu. Ikka ilgelt palju mässamist oli selle kõigega. Well, friikad viskasime ahju ja peekon pannile + veel mahl. Oli täiesti selline tunne nagu oleks kodus selline laisk päev ja keegi ei viitsi midagi väga vaevanõudvat süüa teha. Jalast olid puudu ainult oma laisa päeva dressipüksid. 
 Matemaatika kontrolltöö. Ma pole ammu nii palju jama ajanud. Tundub, et iga kontrolltööga läheb see hämamine ainult hullemaks, sest nüüd sukeldun ma pmts ülima teadmatuse vetesse. Kolm hurraad mulle. Ma isegi ei julge sellest kontrolltööst midagi ilusat oodata. Las see nüüd jääda.
 Koju jõudes üritasin ärkvel püsida, aga selle kõige tulemusena ma hoopis väsitasin end rohkem. Lõpuks ma langesin. Mul peaks tõsiselt olema mingi suurem energiajoogi varu kuskil kapis. Miski nagu ei klapi selle pideva väsimusega. 
 Homme jälle kooli. Peaks midagi vastama ka minema ilmselt. Vene keelt ilmselt. Samas ajaloo kontrolltöö on ka vaja ära teha. Samas... ei, teen homme vene keele ära. 
 Keset suuri valimisi, mida homme parandama minna, meenus mulle, et peaksin veel ka õppima. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar