pühapäev, 20. mai 2012

"mäs sa plärad?"

 Võtsin eile kõik oma jõuvarud kokku ja läksin emaga linna lõpukleiti otsima. Ettevõtmine tõotas tulla masendav, sest ma olen nii... pisike ja eriti kuskilt ei saa mulle kleiti, mis kohe seljast ära ei kukuks. Seekord läks hästi. Esimene pood, kuhu läksime, esimene kleit, mille kätte võtsin, esimene kleit, mille selga proovisin, sobis. Kõik ei oleks võinudki olla suurepärasem. Kuigi, kuna ma olen nii pisike nagu ma olen, siis peab ema seda natuke kokku õmblema. Õnneks on see täiesti korralikult tehtav ning kleit saab isegi enne õiget aega valmis. See, et ma selle kleidi juba sain, innustas mind kind of rohkem õppima isegi. Seega, seda ma praegu tegema asungi.
 Well, linnast sain ma veel igast nodi. Vajalikku nodi loomulikult. Nodi, mille üle mul väga hea meel on. Lausa väga, väga, väga. Järgmine kord linna minnes, šoppan ma emale ka midagi ilusat. :)
 Ja nüüd lugema ja õppima.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar