teisipäev, 1. mai 2012

i also had a nice weekend



NEVER AGAIN!!!!!




 Kuna on jälle öö, siis oleks ilmselt paras aeg jagada killukesi oma nädalavahetusest.
 Laupäeva päeval chillisime Jannuga väljas. Rääkisime juttu nagu ikka, oli tore nagu ikka. Kuna juttu jätkus kauemakski, siis kappas ta minu poole ka ööseks. Mingil hetkel kiskus olukord nii kirjuks, et mõtlesime teha seda kuulsat cinnamon challenge'it. Well, Jannu pakkus variandi välja. Mina noogutasin kaasa. Otsisime välja kaneeli, lusikad ja julguse. Esimesed hetked ei olnudki nii hullud. Mina sain seda jama kauem suus hoitud, Jannu muutus draakoniks. See oli naljakas. Naerda ei oleks ma aga tohtinud. See jama läks kurku. Siis läks kõik käest ära. Alles suud lahti tehes sai aru kui rõve see kõik on. Suu oleks nagu tugevamaitselist liiva täis. Selline rõve ja kuiv. Well, asi jõudis nii kaugele, et ka mu naabrid nägid kui hästi mul selle teelusikatäie kaneeli söömisega läks. Õigupoolest nägid nad ka mu õhtusööki. So, I almost died. Well, that was fun. :)
 Ühe osa õhtust/ööst istusime ka chatroulettis. Ka see läks hästi. Sattusime rääkima ühe kena Türgi mehega nimega Can. Tore oli.
 Ja just siis kui me hakkasime magama minema, tuli sisse kõne Robinilt. Mõne aja pärast liitus meiega ka tema. Rääkis oma seiklustest ja siis hakkasime muusikat kuulama ning tema jäi mu peale magama. Kuidagi lampi tuli meil Jannuga idee teda natuke kaunistada. Hiljem ärkas ta kiisunäoga ja olles enamvähem igaltpoolt ära soditud. Armas. :)
 Pilte on ka... nagu näha. khm.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar