teisipäev, 22. mai 2012

tere teisipäeva hilisõhtut!


 Alustades eilsest. Ma olin nii tubli, et jõudsin kooli ilusti töö ajaks. Hämasin korralikult. Käisin veel hindeid parandamas ja olin päris tubli tegelikult. Õues oli ulmekalt soe, nii et peale kooli sai väljas chillitud. Mõnus.
 Täna oli kah suhteliselt sisukas päev. Eesti keele tundides kirjutasime kirjandit jälle. Naljakas, aga mul on seoses sellega suhteliselt hea tunne. Hästi hämatud! Inkus oli ka mingi töökene. Sellega seoses on ka päris tore tunne. Ka hästi hämatud. Kekas sain ühe jooksu joostud ja pmts vaadata kuidas teised pesapalli mängisid (lollikindlat varianti sellest, ilma kurikata). Kaheksanda tunni ajal käisin ühte matemaatika kontrolltööd järgi tegemas. Sain järjekordse nelja. Musikallipai mulle. Kenasti venitasin välja. I had no idea what I was doing. :)
 Kui koolist vabanesin, käisin poes energiajooki toomas, sest pidin hakkama kohe töövihikuid täitma ja asju tegema. Well, asjad läksid natuke teisiti. Sõin kodus kõhu nii täis, et jäin magama. Reaalselt taldrik süles. Kenasti 3 tundi ma seal magasin, siis peksis ema üles. Ilmselgelt on imelik oma last nii taldrik süles, lõuad laiali norskamas näha.
 Praegu tegin natuke oma küüntega nalja ja nüüd asun ilmselt töövihikuid täitma.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar