esmaspäev, 14. mai 2012

nv

 Laupäeval käisin Nora sünnipäeva istumisel. Väga tore oli. Algus oli kohati selline... awkward, aga see tundub tavaline olevat. Mina leidsin sellele vabanduse, et kõik on lihtsalt nii näljased ja pühendunud söödikud.
 Kui sünnipäevalt koju jõudsin, siis kordus kohati eelmine nädalavahetus. Kodus läks kohati veidraks olukord, nii et pakkisin mõned kompsud kokku ja läksin jällegi Triinu juurde. Jällegi oli halenaljakas. Kõigepealt tõmblesime veebika taga ja noh... neid tulemusi võib ju näha ka. Ootasime veel külalisi, aga oldi ilge reetur ja jäeti lihtsalt tulemata, vastamata telefonile jnejne. REETUR! Kuidagi poolkogemata jõudsime lõpuks tagasi poistebändide juurde. Asi võttis uue taseme, kui me poolkogemata neid jäljendama hakkasime. Kui esimene video poole peal oli, siis olime naerust pikali ja kõõksusime vaevu. Ma mõtlesin, et hakkan naerust ropsima. Viisakas neidis, või mis? Lisaks kõigele avastasin, et Backstreet Boys'i "I Want It That Way" on mul peas. I had no idea.
 Kuidagi pooleldi märkamatult vajusime magama kella nelja paiku nagu eelmine kord. Mul on hea meel, et läksin.
 Täna jõudsin koju vist kell 11 hommikul, nii et suht viisakal ajal ikka. Soovisin emmele kena päeva ja hakkasin tuba koristama, sest kuulsin, et keskid külalised pidid läbi tulema (lõpuks osutusid reeturiteks, sest nad ei tulnudki siia). Tuba on momendil nii korras, et võtab ohkama. Olen täitsa uhke enda pingutuse üle. Well done, me! Kui istusin diivanile, et lugema hakata, jäin magama. Ärkasin kell 9 õhtul. Nägin unes, et tühjendasin ära 2 Coca-Cola pudelit. Kahe liitrist ikka. Ma tundsin maitset unes. On see võimalik? Oli. Peale ärkamist jooksin kohe poodi ja ostsin endale ühe suure Coca-Cola. N O M, N O M!
 Hiljem sai veel Chilla toas veits ringi joosta ja nüüd tegelen ma ilmselt veel natuke enese harimisega ja siis kohe tudule ära ka.
 Sünnipäevast saab pilte millalgi lähipäevil, sest ma ei jõua neid lihtsalt praegu korda teha.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar