reede, 4. mai 2012

I'd agree with you, but then we'd both be wrong.

 Eilne päev oli ebahuvitav ja võrdlemisi ebameeldiv, nii et eelistan sellest mitte rääkida. Õhtu seevastu olipäris armas, kuid ka selle jätaks enda teada.
 Tänane läks suhteliselt märkmatult. Läksin kooli. Tunnid möödusid kiiresti ja kuidagi väga lihtne tundus kõik.Tunnid said läbi, tulin koju. Kodus õnnestus mul end isegi ärkvel hoida, mis on iseenesest väga suur saavutus. Hakkasin siin vaikselt küüntega mässama jälle. Tüdinesin juba peale kattelaki peale panemist. Kuskil kella seitsme või kaheksa paiku läksin semuga välja. Käisime lasteaia juures ja meenutasime kuidas me 10 aastat tagasi iga päev seal käisime. Nii vanana polnud ennast ammu tundnudki. Tore oli sellegipoolest.
 Koju jõudes oli suhteliselt väss peal. Siiani on. Otsustasin siiski end kokku võtta ja küüned korda teha, sest pean homme ühele sünnipäevale minema. Mul pole muidugi absoluutselt õrna aimugi kuidas ma sinna saan ja mis ma kingin, aga küll ma leiutan. Well, eelmine aasta läksin jalgsi. Mis see paarkümmend kilomeetrit ikka ära ei ole. :):)
 Lisaks kõigele valitseb mu peas täielik segadus. Nimelt pole mul õrna aimugi, mida peale põhikooli teha. Keskkool oleks ilmselge variant, aga mida rohkem ma mõtlen, seda rohkem ma selle kõigega rappa lähen. Pmts 'sitta kah see keskkool'. Kardan, et siin räägib hoopis laiskus ja laisaks pole küll mõtet minna. Aga ühesõnaga, ma siiski ei tea mida teha. Tjah.
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. Kus kohas sa pilte töötled?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. http://pixlr.com/o-matic/ - väga musikallipai koht.

      Kustuta