esmaspäev, 28. mai 2012

happy monday!

Allergiad on täitsa vallatuks läinud praegu. Minu puhul tundub juba päris tavaline, kui 6 aevastust järjest ära tuleb, silmade sügelus on kohutav + nina on nagu juga - vett lihtsalt vuliseb (see võis natuke liialdatud olla...). Väga rõve on olla. Vihm teeb ilmselt olemise kergemaks, sest see jama, mis õhus lendleb, lõpetab nüüd kuskil teeservas või poriloigus. Awesome!
 Esimene tund oli täna kehaline. Üllatus kõigile. Sääsed järasid halastamatult. Positiivne oli see, et ma sain kuuperi ära joostud lõpuks. Selle üle on nüüd küll lõpmata hea meel. Kehalisega ongi nüüd kõik. Kehalised katsed on tehtud. Üli, üli suur koorem oleks nagu langenud. Hea tunne on. Kuuperit jooksin enda arust isegi täitsa tublilt. Kui see asi lõppes olin suht laip, aga päris pikali ei kukkunud. Natuke naljakas on see, kuidas ma saan ühelt inimeselt pidevalt selliseid õelaid pilke sellepärast, et ma kehalises paar jooksu temast paremini tegin. Tema mäletab minu aegu ja kõike paremini kui ma ise! Ma lihtsalt jooksen ära ja olen ääretult õnnelik, et sain selle asja tehtud. Tema jookseb ära ja loodab, et tema aeg või mis iganes on minu omast parem. Mina ei suuda sellist mõtlemist eriti üldse mõista. Milleks üldse kõiges nii võistlev olla? Like seriously?!
 Vene keel jäi ära. *ilutulestik ja ükssarved*
 Matemaatika oli huvitav. Sain tsipa targemaks. Vaatasn kui õiged või valed on minu tehtud lahendused. Nohjah. Vähemalt ma üritasin kodus midagi teha... Sellist üritamist tuleb veel ilmselt väga palju. Homme istun ma ilmselt kella viieni koolis matemaatikakonsultatsioonis. Jepikajei -.-'
  Inku oli täna väga asjalik tund. Tegime eksami suulist osa ehk siis pildi kirjeldamist ja dialoogi jne. Sain täitsa kenasti hakkama. Päris meeldiv oli isegi. Pole siiani kahetsenud eksamivalikut. Loomulik on see, et osasid asju pean ma harjutama, aga saan hakkama. Ei ole kurtmist.
 Homme õhtul tullakse minu juurde lõpetamiseks meiki ja küüsi vaatama ja uurima jnejne. Mulle täitsa meeldib selline asi. Mõnusaks saginaks läheb siin enne lõpetamisi. Nagu alati - aitan nii, kuidas vähegi saan. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar