laupäev, 25. juuni 2011

blahblahblah

Panin hommikul kella kümneks äratuse, et ma hiljem välja ka jõuaks. Ärkasin kell 10 äratuse peale ja ei saanud aru, miks mul üldse äratus oli. Lükkasin äratuse 10 minutit edasi. Ärkasin uuesti ja jälle ei saanud aru miks mul äratus helises. Nii kordus veel paar korda kuni lõpuks äratus enam ei helisenud. Ärkasin kuskil kell 11 ja ei saanud aru, miks mu äratus ei helisenud. Normaalsus.
Päeval sain Jannuga kokku. Algul istusime õues ja rääkisime kuidas läinud on jne., aga kuna juttu jätkus kauemaks ja ilm oli rõvedaks muutumaks, siis kolisime tema juurde istuma. Juttu jätkus kauaks. Tõesti kauaks. :D Ilmselt oleks veel kauemakski jätkunud, aga ma pidin koju ära minema. Jutt jätkub siis ilmselt mõni teine kord.
Kodus sain ma pitsat!!! Nomnomnom. Ma pole pitsat like... esmaspäevast saadik saanud. :D Hästi. :D
A hommikul käisin jälle naabrikiisuga müramas. See oli päris vahva. Tahaks nüüd õhtul uuesti minna. Midagi paremat mul teha ei paista olevat. Mis seals ikka.
Avastasin praegu, et mu juuksed läigivad võimasalt. Whoa! See oli väga vajalik informatsioon muidugi...
Homseks on ka plaanid tehtud.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar