laupäev, 18. juuni 2011

@ Rakvere

Hommik oligi täpselt nii hull kui arvanud olin. Oldi närvis ja saadi tühiste asjade peale vihaseks. Hommikune kohv maitses võrratult hästi keset seda kära.
Plaan bussis see tunnike magada jäi katki kui nägin, et bussis pole kahte kõrvuti olevat tühja kohta. Masendav. Olin sunnitud istuma ühe vanema naise kõrvale, kellelt ma sain mitmeid valehäireid maha minemise kohta. Igas peatuses käis tal nõks läbi ja ta oleks nagu tõusma hakanud. See oligi põhjus miks ma magama jääda ei saanud. No ja see tädike vaatas mind ka nii nagu ma hakkaks teda röövima või võtaksin koguni terve bussi pantvangi. Nojah. Olen hirmutav siis olen. Kuidas kellelegi. Aga sellegipoolest oli natuke koomiline vaadata kuidas ta oma kotti tugevalt kaisus hoidis ja mind vahepeal altkulmu piilus ja siis jälle üritas nagu põgenemiskatset teha. Naljakas. :D
Poleks eluilmaski uskunud, et ainult tunnike unepuudust mõjub nii rängalt. Tädi juures olles hoidsin vägisi silmi lahti ja kallasin terve suure tassi kohvi kurgust alla. Kummalisel kombel see tegi mind veelgi unisemaks. Jama. Ma ei teagi kui kaua me siin olime enne kui sellele n.ö. grillipeole liikusime, mis olid korraldatud lõpetajatele lõpetamise puhul kui ma asjast õieti aru sain. Grillipidu oli selline... grillliha, alkoholi ja inimestega. Nagu ikka? Inimesed tundusid isegi täitsa mõnusad ja asukoht meeldis mulle ka. Selline mõnus ja lage. Ja lehmade karjamaa oli ka kõrval. :D See oli veel eriti vinge kuidas 'tüdrukud' kogunesid vahepeal sinna nurka, kus me neid vaatasime. Armas. :D Eriti armas oli veel see kui mõned poisid palli mängisid ja see sama kari lehmasid neid vaatama tuli. :D Läksid meestesse. :D Päeva üks koomilisemaid lauseid: "Ega ma ei seda joo viina, ma loputan sellega ainult hambaid." :D:D Laivis oli seda veelgi koomilisem kuulda. :D Sealsed lamamistoole ka kiidaks. Alguses ei saanud nendest absoluutselt aru. Et kuidas seljatuge allapoole saab jne., aga lõpuks muutus kogu see lugu nii mugavaks, et ei saanud kuidagi nendest välja. Seljatugi oli täiesti all, jutt jooksis ja naer oli vali. Lõpuks hakkas asi natuke igavaks vajuma, aga siis surfisin ma veits telefoniga netis ja siis oli... ikka igav. Polnud hullu midagi tegelt. Isegi sääsed väga ei purenud. Whoa. No teisi puresid, mind mitte. Ma tundsin end niiii erilisena seal. (A)
Homme... mul pole õrna aimugi mis homme saama hakkab. Mul pole isegi õrna aimugi mis kellase bussiga me tagasi Kuusalu poole liikuma hakkame. No ofc tahaks veits Rakvere poodides möllata, aga no eks näis mis saab. :D
Gerdile soovin ma siin ka palju õnnne (sünnipäeva ja lõpetamise puhul ikka)! :D Ja siis teistele lõpetajatele ka. :D Vot nii.
Nonii, võimalus natuke arvutis istuda on nüüd siis kulutatud. Õhtul olen ilmselt veel ka MSNi vahendusel kättesaadav ja telefon on mul ka alati kõrval. Niiet ära ma kuhugi ei kao. Tjah.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar