reede, 3. juuni 2011

olen kohal

Hommik kulges aeglaselt. Ärkasin oodatust varem. Minnes magama kahe paiku öösel lootsin hiljem ärgata, et siis suht kohe bussi peale joosta, aga läks vähe teisiti. No bussile jooksmine oma suure kotiga oli täielik naljanumber, aga tulin toime. Tükk tegu oli bussilt maha saamisega. Vaatasin, et eespool olev vanem meesterahvas hakkab ka maha minema, kui ta oma tohutu paki keset bussikoridori pani ja ennast ettepoole istuma nihutas, aga oh ei. Buss sõitis juba peatusest kergelt mööda kui ma sain aru, et vanamees tahtis lihtsalt laiutada. Ja krt mööda mind ka ei lasknud. Kui lõpuks sealt läbi sain ei saanud bussijuht aru, et ma tahan maha minna niiet sellega oli ka tükk tegu. Tore noh. Lõpuks sain ma tükk maad plaanitust kaugemal maha ja pidin päris pika maa veel tagasi minema. Lihtsalt super. Ja seda sellepärast, et üks vanamees oma kotti vahekäigust kuskile mujale nihutada ei viitsi.
Praegu ootan, et majarahvas siit kiiresti ära läheks ja ma saaks midagi suvitamise laadset teha. Võrdlemisi kehv variant on praegu siin istuda, aga noh, las ta olla. Õhtuks on natuke plaane ja öösel passin ma arvatavasti ka üleval. Esmaspäevaks planeeris emme ka miskit juba niiet.. Jess, mul on plaane!!!!
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar