laupäev, 11. juuni 2011

"The worst thing is holding on to someone who doesn't want to be held on to."

Ma lähen homme Kohtla-Järvele. JESSS! Ma üldse ei viitsi sinna minna, agano sugulased ja tuttavad ja mul-pole-õrna-aimugi-kes ootavad. + surnuaedadel vanavanemate haudadel tuleb käia. Ei, see ei tule ju üldse masendav. Olgugi, et ma nii ema kui ka isa poolseid vanavanemaid kunagi ei teadnud, on nende haudadel käimine piisavalt masendav. Surnuaiad lihtsalt on masendavad. Tjah. Äratus on ka toredal kellaajal - kell 6 hommikul. Lihtsalt võimas. Ja nüüd uudistes räägiti, et mingi prügimägi läks seal põlema ja ei soovitata inimestel seal ringi liikuda jnejne. Võiks ju arvata, et sellepärast sahmimine ja sinna mineku sättimine lõppes seda kuuldes, aga eiiiiiii. Pmts pöidlad pihku, et ma elusana tagasi tuleks. Ja nüüd ma lõpetan selle vingumise.
Täna tegelesin kergelt ülemõtlemisega. Iga asja läbi analüüsimine ja igast olukorrast vähemalt 100 erinevat pilti luua ja mõelda 'mis-oleks-kui' mõtteid. Lollus. Täielik rumalus. Ja ometi ma teen nii.
Mingil põhjusel on mul tunne nagu oleks juba juuli keskpaik. See on põnev. Kalendrist õiget kuupäeva nähes läheb igatahes suu kõrvuni. Veel rohkem suve on veel ees.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar