laupäev, 4. juuni 2011

a me sööme liha

Ärkasin suht lõunal. Igast huvitavad toimingud toimetasin ära ja läksin siis rõdule päevitama aka maja valvama. Vahepeal käisin kutsusid ka märjaks kastmas. Lõpuks olin ma sama märg kui nemadki. Tore. Siis oli vahepeal veel igast toimetusi peale mida läksin ma semuga jalutama. Päris tase oli kõndida kõigepealt läbi kellegi koduõue ja edasi kuskile täiesti võssa. :D Edasi minnes olid kõrvenõgese väljad ja kraavid. Lõpuks läbi järjekordse metsatuka minnes jõudsime asfaltteele, mida mööda kõndisime Kaleviliivale. Asfaltteed oli küll hea näha. :D
Homme olen ma viimast päeva siin... selle nädala jooksul. Tahaks loota, et ka järgmisel nädalal sõidab maja peremees kuskile ära nii, et ma saaksin emaga siia tulla. Ilmselgelt on see mu lemmik koht alates lapsepõlvest. Ilmselgelt.
Üllataval kombel pole ma jõudnud eriti pilte teha siin. Niunäu.
Ma lähen vb juba sel kuul Rootsi. Whoaa. Aint et seekord tahaks kauem ära olla kui tavaliselt. Tavaliselt on asi olnud täpselt nii igav, et jooksen paar tundi mööda poode ja siis vean ennast tagasi laevale. Seekord võiks kasvõi paar päeva seal olla. See oleks awesome.
Esmaspäeval võib mind näha Ülemiste Keskuse Euronicsis ja ilmselt üldse... Ülemiste Keskuses. Kui aega üle jääb siis ilmselt kesklinnas ka. Jah.
Keijole saadan ma siis õnnesoove siin ka. Paljuuuu õnnee!!!
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar