kolmapäev, 15. juuni 2011

"Ja siiiiis - omnomnomnom..."

Kõvasti tühja passimist päeva algul. Huvitava sõnumi sain ma ka klassijuhatajalt hommikul. Tuli välja nagu poleks ma vene keele õpikut ära viinud. Esimene reaktsioon - WTF?! Ma mäletan seda nii selgelt kuidas ma selle peale eksamikonsultatsiooni ära viisin. Enne selle ära viimist viisin ära keemia õpiku, siis vene keele õpiku ja peale seda veel ajaloo oma. No ma tõesti mäletan seda selgelt ja nüüd selline sõnum. Ja ma nii lootsin, et ma ei pea enam meie koolist midagi kuulma kuni esimese septembrini. Oeh.
Õhtul käisin jälle Mariliga chillimas. Seekord jõudsin ma varem koju. Agano ma poleks väga lootnudki kauemaks. Kogu see Konsumi ees istumine tegi juba tagumiku kangeks. See on see Konsumichillerite raske eluke. Sääsed ka nosisid isuga + endiselt oli märg ja rõve ilm. Ja siit tuleks järjekordselt palju, palju vingumist. A ja Kuusalus oli täna näha kuidagi väga palju uusi nägusid. See oli selline... huvitav asi. Tjah.
Ja nüüd lasen ma oma väikese oravakese puurist välja niiet praeguseks on minu poolt kõik.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar