neljapäev, 30. juuni 2011

musikallipai

Täna veendus isa, et ma pole siiski üdini loll ja minust võiks saada hea psühholoog. Awesome. Päeva saavutuste alla läheks ka see, et ma püüdsin Chilla kinni kui ta mööda korterit jooksma läks.
Peaks veel midagi mainima. Ma läksin öösel magama pool 5. Kell 5 on ema kõpsti mu toas ja hakkas minuga juttu rääkima. Normaalsus. Tuli välja, et me ootame selleks kellaajaks mingit saadetist. Kõik olid kuidagi väga äksi täis seda oodates. Minu pool tundi kestnud uni jätkus peaaegu kohe. Õnneks.
Mul tuli täna kohutav ribide isu! Omnomnomnom... ribid. Mmm. Praegu meenus kuidas ma ühel suvel toitusingi ainult grilllihast ja pikkust viskas see suvi ikka ka korralikult. Peaks uuesti täielikult liha toidule üle minema. Äkki paar cm pikkust veel ikka tuleb.
Lõuna ajal joodud 2 tassi kohvi hakkasid nüüd mõjuma. Ma olen praegu igalpool. Päriselt.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar