teisipäev, 14. juuni 2011

Päev möödus iseenesest kuidagi väga tegevusetult, a õhtul mingi kella kuue paiku helistas Marili ja kutsus välja chillima. Kuna mul tõesti midagi muud teha ei paistnud olevat siis läksin. Kõigepealt nagu ikka üks kiire käik Konsumisse ja siis edasi jalutama või kuskile istuma. Jutt jooksis päris vahvalt isegi. Paar minutit tagasi jõudsingi just koju. Sääsed puresid aint meeletult, aga polnud väga hullu isegi. No lisaks viriseks veel selle üle kui külm on, aga varsti läheb nvn jälle soojaks ja päiksepaisteliseks. Seega on mõnus vaheldus olemas... kuigi selle kallal on nii hea vinguda. Jah.
Täna muretsesin ma ka päris vahvasti. :D See oli... ebatore? ebalahe? :D Midagi sinnakanti. Aga mis teha - ma olen tegelikult suur muretseja. Novot siis.
Homseks loodan ka natuke plaane tekitada. Nädalalõpuni on mul seega plaanid olemas, mis on tegelt väga hea. Aga samas tahaks vahepeal midagi natuke ka muuta. Las see olla.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar