laupäev, 30. juuli 2011

fun. fun. fun. fun.

Täna oli plaan seintele värvi ostma minna, aga see asi kukkus kuidagi ära. Selle asemel hakkasime Jannuga mu tuba koristama. Praegu tundub nagu efekt oleks midagi sellist: "Tunne end kui kodus, korista mu tuba ära." Nojah. See selleks. Alguses koristamine isegi sujus, prügikast täitus kiirelt. No ja siis kui me sahtlite juurde jõudsime... me leidsime igast huvitavaid meigiasju. :D Mõndade asjade olemasolu oli ka mulle kusjuures suur üllatus. :D Agajaa, lõpuks juhtus nii, et kogu leitud meik oli meil näos. Nii maitsekalt sinna plötserdatud kui vähegi võimalik oli. :D Ma nägin välja selline nagu oleksin oma tänavanurgalt eksinud if you know what I mean. Koristamisest kui sellisest ei tulnud seega midagi välja. Algas photoshoot ja asi jäi katki. Vahepeal olin ma unicorn ka, mis oli suhteliselt lahe. Ja nüüd ma peaksin ilmselt selle koristamis aktsiooniga jätkama, sest siin pole võimalik astudagi... Awesome... Selle juraga läheb siin ilmselt asi öössegi.

Homseks ka midagi plaanisarnast olemas.

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar