laupäev, 16. juuli 2011

mida. sa. teed.

Ma jõudsin koju. Kahjuks. Üldse ei sobi siin olemine. Jama.

Ärkasin hommikul ja lendasin kohe voodist välja. Päike paistis! Mõtlesin kiirelt pesus ära käia ja siis otsejoones päevitama minna. Kui pesust tulin, oli ilm isegi soojem. Mõtlesin, et jõuan veel kiirelt midagi süüa ka ja siis koheeee lähen. Kui ma ära sõin ja olin päevitusriided ka selga ajanud jooksin ruttu välja ja... hakkasin vanduma. Päike oli kadunud ja tumedad vihmapilved liginesid. Seega ilm näitas mulle tänagi keskmist sõrme. Super...

Homseks plaanid olemas.

Ahjah. Kas tõesti ei keela vanemad oma lastel naabrite koeri kividega loopida? Või üldse koeri. Ja siis kui mina oma pea aknast välja pistan, siis pannakse jooksu. No mis sa ikka tahad nelja või viie aastastelt lastelt, aga võiks ju teada, et loomi ei tohi millegagi loopida.

Momendil on mul ebahuvitav. A ja millalgi peaks pilte tulema ka nendest paarist päevast, mis ma seal olin. :)

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar