laupäev, 2. juuli 2011

"Mine eemale, sa muljud mu aurat."

Tänase päeva parim ütlus minu kohta tuli isalt: "See laps polegi nii loll..." 'Selle lapse' all mõeldi mind. Tundsin end meelitatuna.
Kirjutasin natuke omaloomingut täna... kogu lugu lõppes mu prügikastis. Hästi läks.
Korraks pistsin nina välja ka. Midagi huvitavat väljas ei paistnud toimuvat, seega kadusin tagasi tuppa.
Triinu helistas täna ja teatas, et ta elab nüüd vist selle nädala lõpuni oma ema tühjas korteris, kuna ta vanaema juures tekkisid mingid arusaamatused maasikatega ja ta saadeti sealt ära... Imelik kuulda neid pisiasju, millest niivõrd suur paanika tehakse. Igatahes. On võimalus, et ma lähen Triinule paariks päevaks sinna seltsiks. See peaks lõbus tulema. Siiani on alati olnud.
Võib ainult arvata, kes täna oma emo mõtteid mõtles... Heihoi - mina. Igast targad tsitaadid saatsid mu pmts kogu selle mõtlemisega perse ja ma läksin külmkappi rüüstama. Elu on ilus.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar