kolmapäev, 27. juuli 2011

"Life is short. Smile while you still have teeth."

Ma tean mida sa siit lugeda oleksid tahtnud. ;D

Täna käisin igatahes Jannuga väljas. Jutt lihtsalt jooksis non-stopilt. Suht loogiline kui kuu aega pole näind. Tore oli. :)

Nüüd õhtupoole kerkis meil isaga üles suht jube vaidlus. Pmts ma olen nüüd terve suvevaheaja pidanud ärkama üles sellepeale, et isa tuleb mu tuppa arvutisse. Täna hommikul ma juba küsisin talt, et kas ta ei võiks oodata selle tulekuga, seni kuni ma üles ärkan. No ja nüüd õhtul palusin ma emal talle sama öelda, sest mind ta ilmselgelt tõsiselt ei võta.. Isa pistis kohe kisama, et ma magan niigi kaua, ta tahab siis arvutisse minna ja ma pean õigel ajal magama minema. Wtf. Mul on suvevaheaeg, ilmselgelt lähen ma magama igal muul kui 'õigel' ajal ja see on lubatud. Võiks ju arvata, et ma võin omas kodus segamatult magadagi, aga ei. Lihtsalt tullakse jumala ülbelt sisse, vägivallatsetakse mu tooli kallal ja ma peaks veel magada saama. Seriously? No ja kui ma täna lõpuks selle teema tõstatasin ajas isa kogu süü minu peale. Okei, olen süüdi siis. Pohhuj, aga magada võiks ta mul ikkagi lasta. Tõsiselt nagu. Ma ei marsi tema tuppa kui ta magab, et seal telekat vaadata või mida iganes... Ilmselgelt ajas see kõik vihale. Kui ma lõpuks käratasin, et dvj, ma lähen siis Triinu juurde ära, siis hakati kohe välisust blokkima. :D See oli kohati naljakas. Kodunt ära minna ei või, aga siin ka magada ei lasta. Hästi. Agajah, isa lubas kaaluda seda mõtet, et ta mind enam nii äratama ei tule. Asi seegi ilmselt.

Lisaks kõigele kuulsin veel ühte huvitavalt kuulujuttu liikumas. Minust. Mulle oli see lihtsalt naljakas. Mida kõike ka inimesed välja ei mõtle. Ise pole minuga rääkinudki. Heal juhul on mind korra möödaminnes näinud. Naeruväärne.

Praegu kõik. Uni on ka natuke, aga äkki vaatan veel miskit filmi. Eks näis.

& i miss u, buddy. :) Olgugi, et meie suhtlemisel ainult paar päeva vahet on olnud. :D

& thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar