pühapäev, 24. juuli 2011

jäädvustused Rootsist

Triinu silmad^

nagu näha käisime me mänguasjapoes ka möllamas^

mulle meeldis nende elukatega rääkida, olgugi, et ma sain kõikjalt seepärast veidraid pilke^

minu ja Triinu saak lasteüllatusmängult. mulle kuuluvad 2 kõrvuti olevat milka šokolaadi, kitkat ja pulgakomm^

sest meile meeldis väga liftiga sõita^

ja Ibiza diskol oli ka üks khuul nurk, kus istuda^

ilmselgelt tekitavad sealsed reklaamplakatid muige suule^

sest mulle meeldisid need pikad eskalaatorid metroos^

Ilmselgelt ei käinud ma seal reisul üksi ja ilmselgelt on mul teiste reisulistega koos pilte tehtud, aga ma ei pane üles pilte, millel on nemad peal, sest ma ei viitsi hakata hiljem nende vingumist kuulama ja neid pilte siis hiljem maha võtma ja just sel põhjusel toppisingi üles säärased pildid. Enjoy!

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar