esmaspäev, 18. juuli 2011

"If you don't stand for something, you will fall for anything."

Veider oli öösel emaga samal ajal magama minna. Kell oli siis...2? Tema lõpetas moosi keetmise ja ma olin lihtsalt omadega läbi. Lihtsalt veider. Meenusid need ajad kui ma käisin lasteaias ja me läksime mõlemad kella üheksa paiku magama. Mingil põhjusel meeldib mulle eriti tudule minna kui keegi vaatab veel suures toas telekat, mujal korteris on tuled kustus ja näha on minu toast ainult teleri pildi vilkumist seintel. Küllap see tekitab sellise turvatunde, et keegi on veel üleval ja valvab.. või midagi sellist. Ilmselgelt olen ma nüüd selles korteris kõige viimane magama mineja (kui ma üldse magama lähen). Mul oli lihtsalt kuidagi veider öösel minna magama samal ajal kui ema...

Ärkasin pool 12 või midagi sinnapaiku. Ema oli igatahes juba väga äksi täis, et tädi läheb mere äärde jnejnejne. Sellega tuli selline veider jutt veel kaasa, aga seda ma siia igaksjuhuks kirja ei pane. :) Lõpuks läks mu tädi mereäärde koos Triinu ema, Triinu ja ta vennaga. Mina kaasa ei saanud. Well, mind ei kutsutudki. Triinu helistas küll. Ütles, et me lähme homme Rootsi. Oi päriselt või... Agajah, pruunistuda tahtsin ma küll. Ema pakkus välja, et ma tuleks temaga aiamaale ja ma saaks seal päikest. Mõte sobis mulle. Seda enam kui olin kuulnud, et seal rahvast praegu palju ei liigu, sest on esmaspäev jnejne. Läksin siis emaga aiamaale. Ilmselgelt polnud me ainukesed, kes mõtlesid, et esmaspäeval seal palju rahvast ei liigu.. Mis seals ikka. Matt lahti, pikali, klapid kõrva ja lebotama. Kui oli möödas umbes... nii 5 sekundit tundsin oma jala peal midagi. Oletasin, et mingi kärbes niiet liigutasin lihtsalt jalga, et ta ära lendaks. No ja asi läks sealt ainult hullemaks. Putukaid olid kõik kohad täis. Lõppkokkuvõttes vaatasin ma kuidas minu peal mägironimist harrastati. Tegin kohapeal järelduse: never again!

Homme lähen Rootsi! :O Haigelt ootan juba neid poole ööni mööda laeva jooksmisi Triinuga, Rootsi lauas ennast täiesti täis mugimist (seriously, ma olen seal alati mingi 45-60 min.) ja need lollused mida seal alati korda on saadetud. Haaiiiiiiigelt ootan juba. :D + see suurejooneliselt suurepärane suur shopping tuur Rootsis. Need kaubareisid on alati unustamatud. Novot siis, lõpuks ometi saab ära. :)

Jannuga saan ma kokku alles järgmine nädal. :(

Ja kui ma Rootsist tulen, siis ilmub siia üks igavesti pikk jutuke, mida keegi nvn läbi lugeda ei viitsi, aga sellegipoolest, see ilmub siin. :D + pildid ka veel. Woah! :D

Praegu on kõik.

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar