teisipäev, 5. juuli 2011

minu 3 päeva koos oma lemmik hulluga

Pühapäeval saabus Anni lõpuks Kuusallu. See oli meeliülendav. :D:D Kogu selle positiivsuse keskel mõtlesime, et oleks hea idee kõndida maha see 8km(?) Andineemele. Haigelt palju sai selle tee peal lihtsalt lobisetud elus, olust ja jalavalust (see vist riimus natuke). No ja siis jõudsime lõpuks mereäärde. Seal tegime avastuse, et meil on seal sitaks vähe aega olla, et me veel hiljem Loksa bussile jõuaksime. :D Niisiis, pidasime mingi kiirpikniku ära ja tegime igast põnevaid pilte, mille ma siia üles ka topin (+ facebookis võib ka igasuguseid kollipilte näha). Agajaa. Tagasitee Andineemelt oli tappev. :D Seda enam, et kiirustama pidime. Kui olimegi mingi 10 minutit enne bussiaega jalad täiesti lödiks kõndinud pidin ma veel koju oma asjade järgi jooksma. No ja tere, ma lõin oma jala nii osavalt ära, et see paistetas hiljem tennisepalli suuruseks munaks. Jess no! Teisele jalale sain ma ka kuidagi huvitavalt peksa, aga ma tõesti ei mäleta kuidas see veel juhtus. Ja sellest korrutamisest, et ma võtan kodunt pikad teksad ja paksu pusa... lõpuks võtsin ma kaasa teised lühikesed püksid ja ühe topi. No kus on mõistus kui teda vaja on... Igatahes, buss hilines veel kergelt niiet ma sain rahulikult ühte 1,5 liitrist hustlerit tühjendada nii, et kõrval istuvad tädikesed mind seepärast suu ammuli passima jäid. Kui lapsel on põlv lõhki ja kurk kuivab, siis ka järelikult pudel tühjeneb (see lause ei oma mingit loogikat). AgaJAAAAA, Loksale ma jõudsin, ma ei mäleta mis siis sai. Vist läksime Anni juurde ära ja seal jätkasime oma pikniku laadset asja ja lobisesime non-stopilt. Väga meeleolukas õhtu oli. Kui väljas külm hakkas, siis kolisime Anni tuppa, kus me pmts masendust tähistasime. Istusime põrandal, toetasime seljaga vastu voodit ja jõime hustlerit. Praegu meenutada on haigelt naljakas tegelt. :D No ja kui me seal toas juba pmts magama jäime, siis kolisime järgmisesse tuppa, kus oligi plaan magama jääda, aga oh eiiii. Seal istusime veel netis ja magama jõudsimegi see öö kuskil kell pool 4. Super!
Ärkasime kuskil kell 10 vist. Uni oli täiesti läinud, mis oli positiivne. Peale hommikust poodide vahel käimist ja järgmiste suure hustleri pudelite soetamist rändasime mere äärde. Tee sinna polnud ÕNNEKS 8 or 10km pikk. :D:D Kuna ilm oli väga kahtlane ja külm (+ vesi ka), siis päris ujuma ja päevitama me ei kippund. No jalgupidi tammusime küll sees, nii et lühkarid said taaskord märjaks, agano... polnud väga hullu? A ja rannas marssis ringi mingi paljas perv ka. Alguses arvasime, et nudist, aga see polnud loogiline, sest venna taguots oli täiesti valge ja kui ta oleks olnud nudist, siis see ju poleks valge. Ma tean, mina olengi järelduste kunn. Niiet jaa, järeldasin, et ta oli mingi pervert, kellele pakkus rahuldust paljalt peaaegu inimtühjas rannas ringi tatsamine ja vaadata kuidas me Anniga vahepeal vees kõndisime (päevitamise kaela seda asja ajada ei saanud ka, sest päikest ju polnud!!!). Ok. No kui me olime oma kotid liiva täis kühveldanud, mõtlesime tagasi kodu poole koperdada. Veel rannas nägime me mingit karmi break-up'i vist. Pole kindel mis seal toimus, aga kari kutte naeris ja üks tšikk talutas teist täiesti meeleheitlikult nutvat tüdrukut käekõrval pingile istuma. Päris karm. No ja siis avastasin mina, et mu igasugu kahtlased haavad jalgadel on liivased ja see vist pole hea ja ma peaks need puhtaks tegema. Siis algasid minu kung fu minutid (don't ask). Peale jalgade plaasterdamist sain ilusti kodu poole tatsama hakata (võinoh, Anni vanaisa kodu poole :D). Siis käisime me jällllllle poodide vahel rändamas, mina muidugi muretsesin kellegi pärast non-stopilt... jajaja heihoi. Grossipoe üks müüa vaatas meid lõpuks imelikult, sest me käisime seal poes see päev mingi 4 or 5 korda. Oi kui vahva... ja lõpuks maandusime jälle Anni vanaisa pool mingil terrassil tekkide vahel ja naersime lihtsalt teineteisele mingi 5 minutit näkku. See oli lihtsalt nii lambiselt naljakas. :D:D No see on see kui pole teineteist üle poole aasta näinud. :D Anni sai ju minu jõulukingi alles nüüd kätte. :D:D Olgugi, et hustlerit jõime see päev rohkem jäime me palju varem magama. Mingi kell 2 vb. Ei tea.
Ärkasime pool 12. Ma nägin mingit kahtlast unenägu ka. :D Et olid jõulud ja mingi suht gei väljanägemisega tüüp oli meil ja laulis jõululaule ning killis mu kaamera ka ära. Ok! Jube raske oli ärgata see hommik. No ja siis läks Anni ilma minuta poodi, sest ma olin laisk ja ma oleks ilmselt ära külmund väljas ja... jaa. Peale hommikusööki chillisime köögis: kuulasime mussi, vehkisime ns peaga ja sihuke reiv käis, et oioi. Mis see normaalsus veel on eks? Kui me bussi läksime ootama, siis oli ka tükk tegu, et aru saada nendest bussiaegadest ja igast virinat ja viginat tuleb siit veel. Lõpuks sain ka sellise bussi peale, mis vedas purupurjus püksi lasknud inimesi ja buss lagunes ka sõidupeal kergelt. Bussijuhi ühte telefonikõnet kuuldes pugistasin ma ka omaette naerda. "Mis knopka?! Mis kuradi knopka?! Püksis sul knopka!!!" Tore bussireis oli. :D:D
Kui ma koju jõudsin, siis olin ma surnud. Ema vaatas kohe mu põlve ja muud kriimustused üle ja siis maandusin ma teki alla magama. Magasin seni kuni kuulsin köögist huvitavaid jutte ja siis helistas Anni ka veel. Midagi ta mulle seal räppis ja siiis jälle ma naersin. Okeiiiiii. :D Vahepeal kutsuti mind välja ja igalepoole ka, agano selle jätsin ma kohe ära.
Sinna ma siis olingi kadunud need 3 päeva. :D Ma lihtsalt pean mainima neid kõiki kahtlaseid pilke, mis meil Anniga saada õnnestus + nende järgi tegemine tuli meil nii fcking hästi välja, et me saime tänu sellele veel 10 sama hullu pilku. :D:D Ja ma usun, et kogu selle naermisega sain ma mingi +20 eluaastat juurde. :D Naeru oli ikka tõsiselt palju. :D Ja nüüd homme või nüüd juba täna (kell on juba 2, normaalne) ja neljapäeval saab ilmselt veel naerda. Ahjah, MA LÄHEN NELJAPÄEVAL LINNA. Kui keegi näha soovib, siis võiks märku anda, mitte tagantjärele vinguda. Aitäh. :):):)
Thank you, come again!!!!! (JA NÜÜD EI VIITSI KEEGI SEDA SISSEKANNET RAUDSELT LUGEDA :))))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar