pühapäev, 17. juuli 2011

mzmzmz

Novot. Panin täna äratuse kella 10ks ja ärkasin kell 11. Normaalsus. Ja terve päev oli mingil põhjusel ikka kergemat sorti väsimus. Kohutav. Kuid siiski õnnestuti mind ärkvel hoida. :D

Järgmine nädal on mul täiesti kinni. Homme loodaks Jannuga kokku saada nt, teisipäeval lähen Rootsi, neljapäeval kui Rootsist tulen siis saaks jälle Jannuga kokku hea meelega :D ja siis reedest kuni pühapäevani olen ma ka ära. Võimas nädal tuleb igatahes. :D No ja siis järgmine nädal tuleb ilmselt see remondi teema ka käima lükata. Millalgi pidin ma veel Kaberla poole ka liikuma... Hästi. :D

Praegu natuke aega tagasi tulin ma õuest. Käisime Mariliga ringi natuke. Tuli isu õues natuke jalutada ja passida ja Marili tahtis minuga minna... seega me läksime. :D Asi lõppes sellega, et me rääkisime keldriskäikudest ja siis läksime eri teid pidi koju ka. Ja siin ma nüüd olen.

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar