esmaspäev, 29. oktoober 2012

Be yourself. Because nowadays, being "different" isn't really different.

suvi
 Tädi sünnipäev oli tore. Kohati hakkas see sarnanema ka mõnele tüütule muusikalile, mis nagu ei tahakski lõppeda ja need laulud... Oh jeerum küll. Ja miski ei ületa seda ülimalt awkward'it ringis püsti seismist, mis venis jällegi nii pikaks, et kellelgi polnud midagi öelda... siis hakati laulma laule, mida ma ei osanud kaasa laulda. Nii ma siis seisingi seal ja trimpasin ebamugavust tundes oma šampust... Aga mul oli ülihea meel, et kiisu ka minuga tuli, sest ma oleksin seal ilmselt lihtsalt surnud... igavusest ja ebamugavusest. Niisiis... Aitäh, Robin, et tulid. :)
 Kiisu läks täna hommikul ära. Niunäu. Päeval aitasin issil arvutis asju teha ja õhtul värisesin kõhuvalus teki all, mängisin Sims'i ja sõin Tõmmu komme (sõin komme, sest ema ei tahtnud mulle igaksjuhuks rohkem Nutellat anda). Ütleme nii, et on ka paremaid päevi olnud.
 Homme ilmub küünteblogisse ka uus postitus. Arvasin vahepeal, et jõuan veel nädala sees ka ühe teha, aga see ununes kuidagi äkki ära. Praegu olen ma kahe vahel: kas ma teen postituse küüntest, mis mul ballil olid või nendest, mis mul praegu on? Oh valikud, valikud...
 Mis ma veel homme teen? Lähen taarat ära viima. Mu energiajoogi sõltuvus on korterisse korraliku järje jätnud hunniku purkide näol. Pean sellest nüüd lahti saama ja otsast alustama. Mitte sõltuvusega, vaid... saate aru küll.
 Ja ma olen kuulnud endast huvitavaid lugusi liikumas. Kuusalu kooli õpetajatetoa jutukesed paistavad väga huvitavad olevat ja on tore, et mind ka meeles peetakse. Väga eeskujulik ja täiskasvanulik käitumine nende poolt, kes peaksid meid, noori ja rumalaid, harima.
 Loodetavasti läheb kõigil õppuritel teisel veerandil hästi või isegi veel paremini kui esimesel veerandil. Edu!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar