kolmapäev, 10. oktoober 2012

cold hands, warm heart

 Sain täna lõpuks Noraga kokku. Käisime burksi söömas ja siis läksime vist otse noortekasse. Alguses istusime lihtsalt mingis üliebamugavas ruumis ja muljetasime. Kui ülemine korrus tühjenes, siis kolisime sinna ümber. Mingil imelikul momendil leidsin, et mu aku tühjeneb. Päris vinge avastus oli see, et ma sain oma telefoni (Samsungi) laetud Sony Ericssoni laadijaga. Lõpuks leidsime end piljardit mängimast ja energiajoogi purke hoogsalt tühjendamast. Meie 2 mängitud mängu lõppesid päris rõõmsa noodiga. Mõlemad võitsime korra. Tegijad! Lõpus läksin mina igatahes täiesti hasarti. Mingil hetkel tuli üks väike poiss meie juurde tiirutama. Minu nimi olevat ilus, aga vastik. Okei siis...
 Ja praegu tegin ma järelduse, et ma olen liiga palju energiajooki joonud. Ma värisen ja jooksen mööda korterit edasi-tagasi.
 Homme lähen linna. Yaaay for me!
 Ja Honey Boo Boo Style? Seda nägin ma unes. And now I'm obsessed. Awesome stuff.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar