esmaspäev, 15. oktoober 2012

"Sleep is for people without internet access."


 Otsustasin praegu, et ma ei saakski homsest vähem hoolida. Ma ei tea midagi kindlalt, ma pole saanud kindlaid vastuseid ja tuletades meelde minevikku, olen ma saanud mitmeid kordi vastu vahtimist. Seega jätan ma homse ära. Jätan ära enda poolse jooksmise teadmatusse. And I mean täiesti teadmatusse. Kui ikkagi mind nii hirmsasti näha tahetakse, siis see võimaldatakse. Või siis võimaldatakse mulle mõned olulised ja täpsed vastused paari lähima tunni jooksul enne seda kui ma magama lähen. Case closed! :)
 Tegelikult on üks asi veel millest ma tahtsin rääkida. Amanda Todd. Terve facebook on teda täis, elu24, delfi jne. Võtan sõna sellel teemal, sest mul on juba kopp ees. Jah, ma saan aru, et see, mis temaga juhtus on kohutav ja ma ei taha midagi pahasti öelda (tegelikult ma ei tea veel kuidas see välja kukub). Põhjus, miks mul sellest kopp ees on see, et ta ei ole ainus noor inimene, kellega nii juhtunud on. Samasuguse saatusega noori on nii palju tegelikult. Ja nii kuradi palju on hakatud ka enne üles puhuma mõnd "stop bullying" kampaaniat. Ja mis on muutunud? Mitte sittagi. Niiet teinekord kui keegi teist hakkab rääkima, et kiusamine on paha ja seda ei tohi keegi teha jnejne., siis võiks ta kõigepealt enda käitumist. Kas sa oled kellegi möödudes poetanud mõne õela kommentaari kas ta riietumisstiili või ükskõik mille kohta? Kui jah, siis lõpeta. Sa oled silmakirjalik.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar