laupäev, 13. oktoober 2012

"Today I'm wearing my good pants. Watch out, World!"

 Minu hommik algas kell 15.05. Sest why not. Tegelikult olin ma ise täiesti šokis ja karjusin teiste peale, et mind üles ei aetud. Tuli välja, et ema oli läinud otsima asju, millega mind ära pasteerida. Awesome.
 Niiet minu hommik/lõuna/õhtupoolik möödus oma hommikusi toimetusi tehes, mis oli imelik. Kell 5 õhtul on imelik hommikusööki süüa. See lihtsalt ei tundu õige.
 Kell pool 6 tuldi mulle järgi, et mind Kaberneeme viia. That was fun. Seis lahkudes oli äärmiselt kaootiline. I meeaaan... see oli kaootiline. :)
 Siia jõudes oli nii suvine tunne kuidagi. Kuigi sadas mingit uduvihma ja väljas oli päris jahe. Miat oli väga hea meel näha. Kõiki oli jube hea meel näha. Väga hea meel oli siia üle pika aja (khmkhm kuu aja khm) tulla.
 Seni oleme vaadanud filme ja nüüd korraldas mulle kiisu kitarrikontserdi. Väga armas on. :3
 Homse kohta ei oska kommentaare jagada.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar