teisipäev, 2. oktoober 2012

mul on paha olla

 Olen endiselt Muri pärast liimist lahti. Ma ei suuda lõpetada mõtlemist tema suurtest silmakestest, mis mind vaatasid. Ma ei saa ju oma koera maha jätta. Ma ei teeks seda eluilmaski. Ma pean ta sealt ära saama.
 Tõstsin täna jälle mööblit ümber, et oleks a) rohkem ruumi ja b) koht kutsu aseme jaoks. Ruumi tuli tegelikult jõhkralt juurde. Miks ma varem seda juba ära ei korraldanud...
 Avastasin täna hommikul facebookist ühe ülimalt vajaliku teate ühest castingust, kus ma eile õhtul oleksin pidanud olema. Täiesti pekkis, kuidas ma varem seda ei näinud?! Kes käis mu fb postkasti lugemas ja unustas mulle sellist asja mainida? omfg, kill me. -.-'
 And I keep, keep bleeding... jee. -.- fml.
 Homme viskan jama korterist välja.
 Ja vinget retsi Kuusalu kk kümnendikele! Jääge ellu, tahaks teid veel näha! :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar