pühapäev, 7. oktoober 2012

suhe eluga on complicated

ma tõesti mõtlesin, et olen juba kõige nõmedamat asja elus näinud. eksisin. (ja  ma ei suuda ka kirjavigadest mööda vaadata: pildi*, kaanepildiks*, tüdrukuteõhtu*, suure musi põsele/suure põsemusi* [mis mõttes suure musi?])
Tuleb välja, et kui mängida Simsi kella kuueni varahommikul, siis esimese asjana hommikul mõtled kuidas üldse üles ärgata või mida näitajate põhjal esimesena teha oleks vaja. Täiesti debiilsed mõtted tekivad kui tegelikult peaks lihtsalt püsti tõusma ja asju tegema.
 Kuidas ma end tunnen? Mis tuju mul on? Tühi. Kui aus olla, siis pole ma siiani kindel. Ma hakkan lihtsalt Simsi mängima. Ühest elust teise. See teine variant tundub palju lihtsam.
 Armastus on see, kui lastakse teisel inimesel end kohelda nagu täielikku saasta puhtalt sellepärast, et teise inimese heaolu on tähtsam. Siia lisaks veel selle, et keegi ei kohtleks eluilmaski armastatud inimest nagu saasta. Ma arvan, et ma jätan selle nüüd nii...
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar