kolmapäev, 17. oktoober 2012

Millega sa täna tegelesid, Kärol?

 Hommik algas kell 8, mis oli täielik ulme (jah, koolilapsed, ahhetage). Kiire pesus käik ja kui ka muud hommikused toimetused tehtud said, siis läksin facebooki. Trillalla-trullalla mängisin psühholoogi ja peale seda kappasin kohe bussi peale. Täna tegin ajalugu ka sellega, et mul õnnestus nii 5 minutit lausa bussi oodata.
 Bussis õnnestus veel natuke Noraga rääkida ja šopingu plaane arutada. Leppisime kokku, et saame linnas kokku Stockmannis, sest preilil oli vaja veel omi asju ajada natuke. Nii palju kui ma Stockmannis ringi käisin oli kõik kohutavalt kallis. Ma proovisin jalga kingi, mis olid kallimad kui mu telefon... või pmts ükskõik mis. Ega päris 500 euri kingade eest maksta küll ei jaksaks. See oli lihtsalt... ulme. Ainus asi, mida ma sealt ostsin oli pudel vett, sest seal ringi käimine oli nii väsitav ja masendav.
 Kui semu tuli, siis liikusime Viru Keskuse poole. Ka seal sai ringi tiirutatud. Kaubamajas leidis aset suuremat sorti kleitide proovimine. Kui ma ühel hetkel nägin välja nagu piimatädi, mõistsin, et see plaan ei tööta. But it was fun. :)
 Mohito! Leidsin ühe imeilusa särgi. That's pretty much all. Ahjaa, teksad ka.
 Ma ausaltöeldes ei mäletagi mis poodides me veel käisime, aga midagi väga silmapaistvat me ei leidnud.
 Sõitsime edasi ka Lasnamäe poole otsima. Polnudki sealtkandist varem riideid otsinud, seetõttu tundus väga põnev idee olevat. Tundus mis ta tundus, aga kleiti ikka ei leidnud. Hiljem kui kiisu ka meiega liitus, siis leidsime end lemmiklooma poest ja hiljem ka vallutusretkelt Jysk'ist. Ka sealt ei leidnud me kleiti. Niuks-näuks.
 Vurasime siis tagasi kesklinna poole. Jõudsime käia toidupoes ja siis komistasid meile otsa vanad tuttavad, kellega me paar sõna vahetada saime. Lisaks sellele tegin ma ülima saavutuse leides "Slender"'is 7 kirjakest. Viimase otsimine jäi pooleli, sest oli vaja bussi peale minna. Ületage mind!
 Koju jõudes vaatasin ilusti emmega Süvahavva ära, mis on väga creepy ja samas ka põnev. Peale seda põnevust läksin ma facebooki ja mida imet - nägin esimese asjana, et minu pilt on ühe Postimehe uudise juures. Esimese laksuga hakkasin leiutama, et mida perset ma siis tegin. Avades lingi artikklile oli kõik selge - hea karma. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar